spelende kinderen

Midgetgolfbaan Klein Duimpje

Onze midgetgolfbaan werd op 23 april 2005 geopend. De baan is tot stand gekomen door enorme inzet van onze vrijwilligers is sinds 2005 een vaak gebruikt onderdeel van de speeltuin. Talloze kinderfeestjes, scholen en leden maakten al gebruik van de 18-holes baan. Leuk voor een wedstrijdje of gewoon een middag plezier.

De banen worden in de zomermaanden op diverse dinsdagavonden onderhouden door een groep vrijwilligers van de speeltuin.

Naast de midgetgolfbaan is er ook nog een jeu de boule baan, ook deze wordt nog regelmatig gebruikt voor een partijtje boulen.

Bent u geïnteresseerd om in de zomermaanden een competitie op te zetten met jeu de boulen neemt u dan contact op met mevr. Marian Bussem of stuur een email naar: info@speeltuinverenigingpernis.nl

Bekijk foto’s van de Midgetgolfbaan!

KMC_7876