Donatie van 100 euro voor de Speeltuin Vereniging Pernis

Tijdens de minikermis op Koningsdag werd het bestuur van de Speeltuin Vereniging Pernis verrast met een cheque van 100 euro!

De cheque werd overhandigd aan de voorzitter van de Speeltuin Vereniging door Githa Oosterlee, werkzaam bij Facilicom.

Haar werkgever heeft Githa geselecteerd om een goed doel te ondersteunen met een cheque ter waarde van 100 euro. Lang hoefde Githa daar niet over na te denken. Zij danst al heel wat jaren bij de Rijnmond Country Dancers in Pernis waar zij ook vrijwilliger is.  “Mijn club, onderdeel van de Speeltuin Vereniging Pernis zou deze 100 euro best kunnen gebruiken in deze Corona periode. We dansen al maanden niet dus ook geen plezier en inkomsten meer voor de Speeltuin, vandaar mijn keuze” aldus Githa.

Een blije Marian Bussem “We kunnen deze mooie bijdrage goed gebruiken in deze tijd en maken tegelijkertijd alweer mooie toekomstplannen voor de kinderen en de dansers voor als het weer kan”.

De cheque wordt uitgegeven door Facilicom Foundation die initiatieven ondersteund die bijdragen aan een inspirerende leefomgeving voor mensen voor wie dat niet vanzelfsprekend is.

Bericht geplaatst op: april 28, 2021 7:24 pm