spelende kinderen

Speeltuin Vereniging Pernis – 70- jarig jubileum

Zondag 15 januari 2023 bestond de Speeltuin Vereniging Pernis 70 jaar. Dit jubileum is gisteren feestelijk gevierd door het bestuur en haar vrijwilligers.

De voorzitter van de Vereniging, Mw. Marian Bussem-van Engelenburg heeft dit jubileum aangegrepen om alle bestuursleden en vrijwilligers van de Vereniging in het zonnetje te zetten.

Zo kregen de bestuursleden en langstzittende vrijwilligers een mooi bokaal met opschrift en de overige waardevolle vrijwilligers een gepast geschenk met een mooi bloemetje.

Mw. Bussem werd toegesproken door één van de bestuursleden en Dhr. Niek Damen van de Wijkraad, die voor de gelegenheid zijn felicitaties namens de Wijkraad van Pernis kwam overbrengen..

Zelf is Mw. Bussem al 50 jaar vrijwilliger waarvan 44 jaar voorzitter van het bestuur. De vereniging telt zo’n 35 tot 40 vrijwilligers en kan daarom zijn vele activiteiten voor de ruim 400 leden blijven voortzetten.

Tot slot werd er nog een foto gemaakt van de gehele groep en werd de middag verder gevuld met leuke spelletjes en afgesloten met een heerlijk etentje in de speeltuin zelf.

Bericht geplaatst op: januari 17, 2023 1:12 pm